Pomoć ?
© 2011 Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
© Srećko Niketić / Cropix
definicija |
oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti takmace |
istovrijednice |
engleski: misleading advertising njemački: irreführende Werbung francuski: publicité trompeuse talijanski: pubblicità ingannevole |
napomena |
Definicija pojma zavaravajuće oglašavanje odgovarajuće je preuzeta iz čl. 2. sl. b) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 2. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i s usporednim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju zavaravajuće oglašavanje je zabranjeno. |
razredba |
polje: pravo |
vrela |
vrelo naziva: Zakon o nedopuštenom oglašavanju, Narodne novine, br. 43/09. vrelo definicije: Zakon o nedopuštenom oglašavanju, Narodne novine, br. 43/09. |