struna tražilica

image shadow

zavaravajuće oglašavanje

definicija
 

oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti takmace

vrela
istovrijednice
 

engleski: misleading advertising

njemački: irreführende Werbung

francuski: publicité trompeuse

talijanski: pubblicità ingannevole

napomena
 
Definicija pojma zavaravajuće oglašavanje odgovarajuće je preuzeta iz čl. 2. sl. b) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 2. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i s usporednim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju zavaravajuće oglašavanje je zabranjeno.
razredba
 

polje: pravo
projekt: Hrvatsko nazivlje za pravne pojmove Europske unije