Pomoć ?
© 2011 Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Rab © Goran Novotny / Cropix
definicija |
|
istoznačnice |
dopušteni naziv: komparativno oglašavanje |
istovrijednice |
engleski: comparative advertising njemački: vergleichende Werbung francuski: publicité comparative talijanski: pubblicità comparativa |
napomena |
Definicija pojma usporedno oglašavanje preuzeta je iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i sa zavaravajućim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju uz ispunjenje određenih pretpostavaka usporedno oglašavanje može biti dopušteno. Treba primijetiti da Zakon o nedopuštenom oglašavanju prilikom preuzimanja definicije pojma oglašavanje iz čl. 2. sl. a) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 1. Zakona umjesto pojma roba upotrebljava pojam proizvod, dok kod preuzimanja definicije pojma usporedno oglašavanje iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. umjesto daljnjega konzistentnog upotrebljavanja pojma proizvod upotrebljava pojam roba. |
razredba |
polje: pravo |
vrela |
vrelo naziva: Zakon o nedopuštenom oglašavanju, Narodne novine, br. 43/09. vrelo definicije: Zakon o nedopuštenom oglašavanju, Narodne novine, br. 43/09. |