struna tražilica

image shadow

usporedno oglašavanje

definicija
 

oglašavanje koje izravno ili neizravno upućuje na takmaca, njegovu robu ili usluge

vrela
istoznačnice
 

dopušteni naziv: komparativno oglašavanje

istovrijednice
 

engleski: comparative advertising

njemački: vergleichende Werbung

francuski: publicité comparative

talijanski: pubblicità comparativa

napomena
 
Definicija pojma usporedno oglašavanje preuzeta je iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i sa zavaravajućim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju uz ispunjenje određenih pretpostavaka usporedno oglašavanje može biti dopušteno. Treba primijetiti da Zakon o nedopuštenom oglašavanju prilikom preuzimanja definicije pojma oglašavanje iz čl. 2. sl. a) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 1. Zakona umjesto pojma roba upotrebljava pojam proizvod, dok kod preuzimanja definicije pojma usporedno oglašavanje iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. umjesto daljnjega konzistentnog upotrebljavanja pojma proizvod upotrebljava pojam roba.
razredba
 

polje: pravo
projekt: Hrvatsko nazivlje za pravne pojmove Europske unije