Help ?
© 2023 Institute of Croatian Language and Linguistics
Motovun © Srecko Niketic / Cropix
definition |
oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti takmace |
equivalents |
english: misleading advertising german: irreführende Werbung french: publicité trompeuse italian: pubblicità ingannevole |
note |
Definicija pojma zavaravajuće oglašavanje odgovarajuće je preuzeta iz čl. 2. sl. b) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 2. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i s usporednim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju zavaravajuće oglašavanje je zabranjeno. |
classification |
polje: pravo |
source |
source of term: Zakon o nedopuštenom oglašavanju, Narodne novine, br. 43/09. source of definition: Zakon o nedopuštenom oglašavanju, Narodne novine, br. 43/09. |