struna search engine

image shadow

usporedno oglašavanje

definition
 

oglašavanje koje izravno ili neizravno upućuje na takmaca, njegovu robu ili usluge

vrela
synonyms
 

admitted term: komparativno oglašavanje

equivalents
 

english: comparative advertising

german: vergleichende Werbung

french: publicité comparative

italian: pubblicità comparativa

note
 
Definicija pojma usporedno oglašavanje preuzeta je iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i sa zavaravajućim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju uz ispunjenje određenih pretpostavaka usporedno oglašavanje može biti dopušteno. Treba primijetiti da Zakon o nedopuštenom oglašavanju prilikom preuzimanja definicije pojma oglašavanje iz čl. 2. sl. a) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 1. Zakona umjesto pojma roba upotrebljava pojam proizvod, dok kod preuzimanja definicije pojma usporedno oglašavanje iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. umjesto daljnjega konzistentnog upotrebljavanja pojma proizvod upotrebljava pojam roba.
classification
 

polje: pravo
projekt: Hrvatsko nazivlje za pravne pojmove Europske unije